ebba hjärta amanda


amanda gillade den här bilden, hon tvingade mig att lägga ut den :P
älskar dig<33

jag och hampus hade en liten catfight :P det var faktiskt han som började... och vann.
och så här såg man ut efteråt.

världens finnaste bild, älskar dig amanda<33

(inne)

haha vilken min x)

detta får bli den sista bilden på våran fina dag.
vi hade det jätte kul tsm. saknar dig mkt och alla våra fina minnen.
men vi får väl skapa nya.
puss
(dt kommer en film på mig och amanda senare)
ciao <3


Kommentarer
Postat av: Ruth

åhh!

vad fina ni är! <33

2010-02-07 @ 20:41:53
URL: http://ruthbitamazire.blogg.se/
Postat av: amanda

ebbbaaaa !!!!!! asså den där bilden var nog den hemskaste jag sett ! SNÄLLA TA BORT DEN ! din blogg ska va fin, inte ful (a) <33

men dagen va as rolig ! jag älskar dig !

du och jag = MARIELUNDBARN :*

2010-02-10 @ 15:08:57
Postat av: louise :)

ni e så fina <3 jag älskar din blogg ebba! :D<3

2010-02-17 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0